How Russia got $10bn in subsidies for its satellite TV service

Russia’s government on Thursday announced a $10 billion deal to provide subsidised satellite TV services to nearly 3 million rural households.

The agreement was announced in a statement from the Russian state-owned telecom company Rostec, which is responsible for the country’s telecommunications network.

Rostec, a state-controlled telecommunications company, is responsible of the countrys telecommunications network and a vast array of other technologies, including the country and international telecommunications.

Russia is a net exporter of telecom equipment and is one of the world’s top net-providers.

The deal, the country said, is designed to create jobs, expand infrastructure and stimulate investment in telecom infrastructure, with the aim of making Russia the largest net exporters of telecom technology by 2020.

The Kremlin-backed Roskomnadzor, Russia’s telecom regulator, said the subsidy will allow rural households to receive the cheapest and most reliable broadband in the country.

Roland Gagnon, a telecom analyst with The Washington Institute, said this subsidy would be an example of how Russia is taking steps to promote its own telecom infrastructure.

“They are taking a lot of steps to attract private investment,” Gagnonsaid.

“The government wants to have a very strong infrastructure, and they are looking to attract more private investment.”

Russia has faced criticism from US President Donald Trump for using his phone as a weapon against foreign leaders, including his own Russian counterpart, Vladimir Putin.

The US State Department has urged Russia to take a tougher stance on its cybersecurity after it came under heavy criticism for hacking US officials in December.

Russia has also been accused of interfering in the 2016 US election.

The Russian government has also said that the deal was an example to other countries of how to protect the privacy of its citizens.